Berichten over nieuws

5C7A2959.jpg
    Door Kees Kesting op 8 februari 2021

Kaderbrief VRGZ

In de raad van 4 februari werd de raad voorgesteld in te stemmen met de kaderbrief 2022 van de Veiligheidsregio Gelderland Zuid. De kaderbrief is een eerste stap in de voorbereiding op de begroting 2022. De begroting wordt in het voorjaar van 2021 opgesteld en op een later tijdstip aan de gemeenteraad aangeboden.

Lees meer over "Kaderbrief VRGZ"

Labels: ,

2. AVRI.jpg
    5C7A2959.jpg
    Door Kees Kesting op 8 februari 2021

Kadernota AVRI

In de raadsvergadering van 4 februari werd gesproken over de AVRI kaderbrief, de plannen van de AVRI voor de komende jaren.

Lees meer over "Kadernota AVRI"

Labels: ,

3. van heemstraweg west.png
    5C7A2967.jpg
    Door Gilco Grandia op 2 februari 2021

Herontwikkeling Van Heemstraweg West

Op het terrein van het American Roadhouse aan de van Heemstraweg - West 15 in Zaltbommel wil de gemeente Zaltbommel een deel van het plangebied De Waluwe herontwikkelen. Het kartcentrum American Roadhouse zal worden gesloopt en op het terrein wordt een polikliniek met gezondheidscentrum van het JBZ, zorg-appartementen, appartementen en grondgebonden woningen gerealiseerd met bijbehorende parkeerplaatsen, wegen en openbaar groen.

Lees meer over "Herontwikkeling Van Heemstraweg West"

Labels:

4. Beersteeg.jpg
    5C7A2967.jpg
    Door Gilco Grandia op 2 februari 2021

Plannen Beersteeg West

De fractie is blij met de plannen die gemaakt zijn voor de Beersteeg-west. Het college heeft in juni 2020 al ingestemd met de concept visie met hierin ook het hospice, het overloopparkeerterrein en de kleine huizen (tiny houses) in een natuurlijke omgeving. Na inspraak met de omwonenden ligt er nu een definitieve ontwikkelingsvisie voor de Beersteeg-West.

Lees meer over "Plannen Beersteeg West"

Labels: