Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Brief aan de leden van de ChristenUnie Bommelerwaard van wethouder Bragt

Een groet, een bemoediging en een oproep!

Bruchem, 2 mei 2020.

Aan:

Leden ChristenUnie Bommelerwaard

Beste mensen,

Mede namens het bestuur van onze vereniging wil ik u allereerst hartelijk groeten en Gods zegen toewensen in deze bijzondere tijd. Een tijd die vraagt om bezinning maar ook een tijd waarin we als Christenen aan iedereen duidelijk mogen maken waar onze hoop op is gevestigd. Het is alleen de kracht van het bloed van onze Heere Jezus Christus die alle crises kan en zal overwinnen. Laten we daar van getuigen!

Zelf ben ik als wethouder volksgezondheid momenteel druk met allerlei zaken die te maken hebben met de maatregelen rondom de corona-crisis. Aan de ene kant geeft het veel druk en onzekerheid maar aan de andere kant ben ik erg dankbaar dat ik wat kan betekenen voor onze inwoners die het momenteel moeilijk hebben. Het is mooi om te zien dat deze crisis ook mensen bij elkaar brengt en dat geeft mij ook goede verwachtingen voor de toekomst. Laten we daar als Christenen ook onze rol en verantwoordelijkheid in pakken!

Ik wil deze brief afsluiten met een belangrijke oproep. We zijn namelijk dringend op zoek naar mensen die in de gemeente Zaltbommel actief willen meedenken over diverse politieke onderwerpen die van groot belang zijn voor onze inwoners en bedrijven. Ook zijn we al aan het nadenken over de gemeenteraadsverkiezingen van D.V. 2022. Ik wil jullie echt vragen om hier goed over na te denken. Het is natuurlijk ook heel goed mogelijk dat je iemand uit je omgeving kent die dit graag zou willen doen maar nog geen lid van de ChristenUnie is. Graag gaan we hierover met u/jou in gesprek!

Neem gerust met mij contact op voor extra informatie. Mijn telefoonnummer is 0418-642712. U kunt ook reageren via ac.bragt@kpnplanet.nl.  Ik zie echt uit naar uw reacties!

Met hartelijke groet,
Adrie Bragt.